AYGO

Go fun yourself

Fra 158 000,-*

AYGO. Hvor drar vi nå?

Livet er morsommere når du drar akkurat dit du føler for. AYGO er kompakt, stille og smidig og tar deg frem dit du vil. AYGO er designet for å overraske med sitt lekene, dristige og karakteristiske utseende. Og med en rekke spennende lakkfarger får du alle muligheter til uttrykke deg.

Stilig styling

Det nye, friske AYGO-designet skiller bilen fra andre. Og vi har utviklet en rekke spennende stylingdetaljer for nye AYGO - noe som markerer og forsterker x-designet i fronten og understreker bilens linjer. Pluss fem forskjellige dekorer med forskjellige personligheter: x, x-play, x-cite, x-clusiv og x-wave.

 

Dristig design

For x-play finnes forskjellige pakker til å style eksteriøret. OUTstand markerer x-fronten, front x-tension og dekor for fanger bak (diffuser). Om du går for OUTglow kan du friske opp støtfangerne foran og bak med dekorfilm i fargene Red Pop eller Shiny Silver og legge til garnityr på dørene. Det er lett å tilpasse AYGO til din egen smak.

Rommelig og smidig

Ingeniørene våre imponerer stadig. AYGO er fortsatt kompakt utvendig, men smarte løsninger i kupeen sørger for komfortabel plass for fire pluss økt plass til bagasje. AYGOs nye fjæring gir bedre kjøreegenskaper og takket være en svingradius på bare 4,8 meter, er den smidig og lett å manøvrere både ute i trafikken og når du skal inn på en trang parkeringsplass. Bak rattet på din AYGO vil du oppleve kjøreglede og ha mange morsomme reiseopplevelser.

 

Mye morro. Små utgifter

Den moderne motoren med tre sylindre er finjustert av ingeniørene for å forbedre effekten og redusere friksjonen. Derfor er bilen kvikk, smidig og morsom å kjøre samtidig som lavt forbruk og lave utslipp betyr at prisen blir gunstig og drivstoffkostnaden beskjeden, slik at du sparer penger både når du kjøper og når du kjører.aygo_2015-01_interior_1600x900

Vilkår

*Inkl. frakt- lev. og reg.omk. 9 500,-
Forbruk blandet kjøring, utslipp CO2 og NOx: fra 0,38 l/mil, 88 g/km og 14 mg/km
Enkeltverdiene som vises er de høyeste eller laveste i det tilgjengelige motorutvalget og er ikke nødvendigvis representative for ett bestemt kjøretøy. Drivstofforbruk og CO2-utslippsverdier er beregnet ved hjelp av kombinert kjøresyklus (gjeldende lovgivning).